Pages

Tuesday, May 19, 2009

Kes S.O.S.I.A.L lagi

  1. Semalam ada peristiwa tingkat 4. Gempar jugak. Berani betul. Korang tentu tertanya-tanya. Biar dulu. Saya belum nak cerita. Tapi mungkin kalian dapat agak. Khas untul pensyarah2 yang setia membaca artikel2 yang saya copy dari laman web lain dan juga untuk anak-anak didik ( yang susah nak dididik kena titik ok kot ) yang setia menanti sebarang berita dan makluman dari saya, terima kasih diatas sokongan yang anda berikan. Sem depan kerja kita lagi berat. Saya nak tolong sahabat-sahabat kita PU, nak Implimentasikan apa yang kami pernah buat dulu ( dengan guru sukses ). Kita nak bangunkan gergasi yang sedang tidur.
  2. Saya mulakan entry hari ini dengan " KE ARAH MENGAMALKAN HIDUP ISLAM" . Ini semangat yang pernah membakar sekolah kami dulu. Bukan bakar sampai hangus tapi bakar semangatnya. Kami masa tu sungguh-sungguh betul untuk merealisasikannya. Pengalaman menarik 1998.
  3. Semalam baca blog Ukthi Atriza ( www.atriza.blogspot.com ). Kalian pun kena baca. Menarik. saya tak kenal pun Ukhti ni. Tapi kerana matlamatnya sama maka ketentuan Allah menarik hati saya membaca blognya.

0 comments:

Post a Comment